سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، شریف ترین تبار است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :24
کل بازدید :233704
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/1/10
5:56 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.
نزدیک به دو سال از ظهور و سقوط جنبش سبز میگذرد اما تاثیری که در من گذاشت شاید تا سالها ادامه داشته باشد و این به خاطر تاثیر تلخی است که این جنبش بر زندگی شخصی من گذاشت.
  برخی سالهاست از جریان شبه انقلابی بریده از روحانیت و مزین به عینک بد بینی کورکورانه تبعیت و تقلید می کنند .اگر شکمشان سیر باشد شیفتگی خود نسبت به ادبیات زیبای شریعتی و سروش با افتخار اعلام می کنند. کسانی که نه خود راه را بلدند و نه راه بلدها را قبول دارند. حق را با شخص می سنجند چون نمی دانند حق چیست و به همین دلیل خرده می گرفتند که چرا در فلان زمان به فلانی رای دادی و بعدا با او مخالف شدی .چنان مجذوب بتهایشان هستند که تصور گذر کردن از آنها و پرستش حق برایشان محال است.از  موعود دم می زنند اما منکرش را هم قبول دارند .برای فاطمه عزا می گیرند و به خدای فاطمه ایراد می کنند که چرا زن را بدبخت آفریدی و به پدرش انتقاد می کنند که چرا در دینت ارث زن نصف مرد است و مجازاتش یکسان؟
و من ناچار با این افراد همنشینی داشتم و روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم.
 این وبلاگ مجالی برای بیان این تلخکامی هاست .اکنون هم که تمام جهان اسلام در آتش قیامهای مردمی می سوزد سکوت سبزها کامم را تلخ می کند البته اشتباهات احمدی نژاد هم سببی است برای تلخکامی بیشتر .پشیمان نیستم که به او رای دادم چون حداقل اصول را که قبول دارم نابود نکرده اما چشمم را بر اشتباهاتش نمی بندم آنطور که برخی عاشق دیگران بودند و چشمشان جز زیبایی نمی دید.سعی می کنم همانطور که کارهای مثبت،شجاعانه،مهم و اثر گذار  احمدی نژاد را ببینم و برایش ارزش قائل باشم خطاهای او را هم ببینم .اما برایم دردناک است که همچنان برخی چشمشان بسته و اگر چشمشان باز شده زبانشان در کام باشد این بیهوشی و سکوت برایم دردناک است .
ولی عجیب نیست!

90/2/3::: 7:18 ع
نظر()