سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :50
بازدید دیروز :46
کل بازدید :234122
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/6
7:38 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

 

م ا: نمی خواستم ادامه دهم ولی در مورد آمریکا چند نکته را یادآور شوم: 1- مطمئنی تنها کشوری که به کشورهای مسلمان حمله می کند آمریکاست؟ شما رها کردن مردم مظلوم افغانستان از شر یک دولت دینی رادیکال (طالبان) و یا مردم عراق از دست جنایات صدام (خصوصا در حق شیعیان)را حمله می نامید ولی کشتار مردم مسلمان چچن توسط روسها را به یاد نمی آورید و یا اشغال و کشتار مریم افغانستان توسط روسیه سابق (شوروی) 2- واقعا تنها کشوری که سلاح به مسلمانان می دهد آمریکاست؟ پس مردم معترض سوریه با سلاحهای کدام کشور کشته می شوند؟ یا سامانه S200 و S300 را کدام کشور به ایران و سوریه می فروشد؟ 3- آمریکا از کودتا حمایت کرد و بایستی پاسخگو هم باشد. ولی پشت پرده کشورهای دیگر نبودند؟ از این که بگذریم چرا چند دهه به عقبتر بر نمی گردی؟ تنها کشوری که مجلس یک کشور را به توپ بست کدام کشور بود؟ و ... 4- اگر بحث دفاع از دین و دینداری و اسلام هم باشد دشمن دین آمریکاییها نیستند. تا آنجا که بنده به یاد دارم کمونیستها و توده ایهای ایران دین را افیون ملتها می دانستند و تبلیغات وسیعی علیه دین و خدا می کردند نه آمریکا که جمعیت کثیری از مسلملنان را در خود دارد. اینها را به عنوان نمونه گفتم تا شاید شما کمی بیشتر فکر کنید و چشم و گوش بسته سخنان حضرت تلویزیون (ع) را بازگو نکنی. قطع رابطه با آمریکا دلایل عقلی و منطقی ندارد ولی ...

صادق مصلحی:

1-       ولی من دوست دارم این بحث ادامه پیدا کند. چرا که من خیلی چیزها رو نمی دونم نمی فهمم و دوست دارم برام حل بشه. شاید باور نکنی ولی هدف من از این بحث محکوم کردن و به شکست کشاندن کسی نیست بلکه دوست دارم سوالات زیادی که در ذهن دارم و ابهاماتی که برام بوجود اومده رو برطرف کنم. اگر می بینی که سوالاتم هربار بیشتر می شه و بحث می کنم از سر لجاجت نیست. انتظار دارم اگر پاسخی می دم یا اشتباهی که در پاسخم هست رو برام روشن کنی یا صحت پاسخم رو تایید کنی. توقع نیست که بدون پاسخ دادن به سوالات بگی من دیگه به این بحث ادامه نمی دم.

2-       خواهش می کنم دقت کنی من گفتم در حال حاضر. در عین حال اشتباهم رو می پذیرم که گفتم آمریکا تنها کشور است.روسها در افغانستان، ایتالیا در لیبی، فرانسه در سوریه و لبنان، انگلیس در فلسطین وعراق و ایران، صربها در چچن و حتی چینیها هم مسلمانان را کشتند. اسرائیل هم که....اما با نگاهی به نیم قرن اخیر می بینیم که بیشترین حجم لشکر کشی و قتل و کشتار مربوط به آمریکاست. تاکید می کنم در حال حاضر کدام کشور بیشترین ابراز دشمنی با ایران را دارد؟ کدام کشورسردمدار تحریم ایران است؟ کدام کشور دورتادور ایران پایگاه نظامی دارد؟پهپاد کدام کشور درایران شکار می شود؟کدام کشور ایران را به حمله اتمی تهدید می کند؟ همه اینها یک پاسخ دارد که اگر تلویزیون ایران را هم نبینی می توانی جوابش را بیابی. آمریکا کشور دوست و برادر بزرگتر و کدخدای اروپا

3-       البته خدمات آمریکا به ایران از بابت ساقط کردن صدام و طالبان غیر قابل انکار است. ولی فکر می کنی هدف از این لشکر کشی خدمت به اسلام و مسلمین یا ایران بود؟

4-       مردم معترض سوریه یا معترضین مسلح سوریه؟ کدام کشوری است که در مقابل قیام مسلحانه دست به سلاح نبرد؟ محمد حسین مصلحی به جنگ چه کسانی رفته بود و به دست چه کسانی کشته شد؟جوابش روشن است مجاهدین خلق ایرانی بودند معترض بودند دست به سلاح برده بودند و نظام با کشتن آنها به اعتراض مسلحانه آنها پاسخ داد. همانطور که حضرت علی به اعتراض مسلحانه خوارج پاسخ داد

5-       اما دشمنی آمریکا با اسلام قصه دیگری دارد.نمی توانی بگویی چون در آمریکا مسلمان زندگی می کند پس آمریکا دشمن اسلام نیست چرا که تقریبا در همه کشورهای دنیا مسلمان زندگی می کند. در آمریکا جمعیت مسلمان 6/0درصد است اما در روسیه بیش از دوازده درصد. آمریکا و البته همه کشورهای غیر مسلمان با اسلامی که برایشان ضرر و خطری نداشته باشد نه تنها دشمن نیستند بلکه از آن حمایت هم می کنند. شبکه های زیادی منتسب به شیعیان افراطی و وهابیت هستند که در کشورهای غربی فعالیت می کنند و در خدمت سیاست تفرقه بیانداز حکومت کن هستند. اما قران می گوید: یهود و نصاری هرگز از تو راضی نمی شوند مگر زمانی که دین آنها را بپذیری سوره بقره آیه 120 این چه اسلامی است که تری جونز آمریکایی به نمایندگی از جمعیت هفتاد درصدی مسیحیان و آیپک صهیونسینی به آن رضایت داده اند؟

6-       اگر بنا داری که همچنان سوالات من را بی پاسخ رها کنی و دنبال جدل کردن باشی من هم تمایلی به ادامه این بحث ندارم چون نتیجه آن از قبل معلوم است. و شایسته نیست دوستی قدیمیمان با این جدل به دشمنی مکتبی تبدیل شود. اما اگر جوابی برای سوالاتم نداری بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و اعتقاداتت را بازنگری کنی. به ما از کودکی گفته اند اعتقادات تقلیدی نیست و باید هر کس با تحقیق و استدلال منطقی به آن رسیده باشد. در این صورت هر سوالی برایش پیش آید را بدون جواب رها نخواهد کرد و اگر جوابی برایش نیافت بر اساس احتمال و حدس و گمان حکم نخواهد کرد. به جرات می توانم بگویم هر سوالی بپرسی بی پاسخ نخواهم گذاشت. یا می گویم نمی دانم و در این صورت بر ندانسته خود بنایی نخواهم ساخت و اگر بسازم اشتباه کرده ام یا می گویم می دانم و برایش استدلال خواهم آورد دراین صورت نیز حاضرم استدلالم را به محک بحث بگذارم شاید اشتباهی در استدلالم باشد و در بحث بدان پی ببرم که در این صورت نیز به جرات اشتباهم را خواهم پذیرفت. دوست دارم با کسی مثل خودم بحث کنم.