سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، دوری گزیدن از نیرنگ است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :24
کل بازدید :233682
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/1/10
5:2 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

 

م ا: حسین شریعتمداری می تواند بی آنکه به کسی پاسخ دهد تهمت بزند، آبرو ببرد، حقیقت را وارونه جلوه دهد، جاسوس بسازد و .... پس بحث عرضه نیست سنگها را بسته اند. 2- در مورد رابطه با آمریکا و نظرخواهی هم همان بحث گرانی و ننه جون کروبی است پس نیاز به توضیح بیشتر ندارد 3- در مورد لاک هم لازم است ابتدا شما از لاک حوزه و طلبگی خارج شوید و به میان مردم بیایید تا منظور عرایض بنده را بیشتر بفهمید.

1-گفتم: حسین شریعتمداری چه می تواند بکند که نباید از محتوای مذاکرات با خبر باشد؟گفتی: حسین شریعتمداری می تواند بی آنکه به کسی پاسخ دهد تهمت بزند، آبرو ببرد، حقیقت را وارونه جلوه دهد، جاسوس بسازد و...می گویم: وقتی همه چیز روشن باشد جایی برای تهمت زدن باقی نمی ماند.وقتی تیم مذاکره کننده حقیقت را به روشنی عرضه کنند جایی برای وارونه کردن آن نمی ماند. حسین شریعتمداری به هیچ کس پاسخگو نیست، نباشد. آیا مردم قدرت تشخیص اینکه حق چیست و باطل چیست را ندارند؟ اگر ندارند پس دموکراسی وخواسته اکثریت کشک. اگر دارند چه ترسی از روشن شدن حقیقت؟

2- نگفتی انتخابات چگونه می تواند ملاک تشخیص اکثریت باشد درحالیکه زمانی هاشمی منتخب اکثریت شد زمانی خاتمی زمانی محمود زمانی حسن و....

3- نظرسنجیها تا حدی واقعیات را نمایش می دهند اما بیشتر نمایانگر فضای فکری جامعه و تابع کسانی هستند که فضا سازی می کنند. بحث گرانی و ننه جون کروبی نمی تواند پاسخی منطقی باشد.

4- حق با شماست من هم باید از لاک طلبگی بیرون بیایم. اما گمان نمی کنم منظورت این باشد که از لاک مسلمانی هم بیرون بیایم. از لاک آیات قران و احادیث پیامبر و ائمه هم بیرون بیایم. مسلمانی اقتضائاتی دارد که عالمان ربانی برایمان از کودکی گفته اند. قران را هم که هر روزه می خواندی. من هم به میان مردم می روم در شهرهای مختلف در فضای مجازی و با فیس بوک هم بیگانه نیستم. اما سعی می کنم که اعتقادات دینیم را پر رنگ نگه دارم. هنوز بهاییت برای من نجس هستند. هنوز آمریکا و اسرائیل را دشمن اسلام و مسلمین می شمارم. هر چند نسل سوم مهدیه یا بهتر بگویم کانون فرهنگی مهدیه برای مظلومیت بهاییت گریه می کنند و احکام اسلام و قران را به تمسخر می گیرند.

5- من دوست ندارم این نوشته ها صحنه جدل برای غلبه بر حریف باشد. امیدوارم اگر اشتباهی دارم با گفتگو اصلاح کنم و ابهاماتی که برایم بوجود آمده برطرف شود. حتی ملاک های ارزیابی خود را مطلق نمی دانم و احتمال خطا در آنها هم می دهم. اما تا زمانی که کسی خطا بودن آن را برایم روشن نکند عاقلانه نیست که دست از آنها بکشم