سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :24
کل بازدید :234062
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/5
7:22 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

سلام دوستان  ایام غم و عزای اهلبیت داره به پایان می رسه !

نمی دونم تونستیم به وظیفه نوکری خودمون تو این ایام درست عمل کنیم یا نه؟ از طرفی روزهای شادی باستانی ما بود واز طرفی هم سالگرد رحلت و شهادت بهترین بندگان خدا که خیلی دوستشون داریم و براشون خون که هیچ  جون هم میدیم . خدا کنه که همیشه بدادمون برسن !خصوصا روزی که هر کسی دنبال رهبر خودش میره بعضیا به بهشت بعضیا به جهنم !!

می دونید چطور یه عده ای خیلی راحت راه بهشت رو گم میکنن و با عجله به سوی جهنم میرن ؟تعدادشون هم کم نیست. گاهی دوستای نزدیک ما این بلا به سرشون  میاد و این برای آدم خیلی دردناکه که ببینه دوست عزیزش داره بدبخت میشه خداکنه شما که دارید این مطلب رو می خونید جزء اون کسانی باشید که با هر سختی شده راه بهشت رو طی میکنن و روز قیامت شرمنده مولای خودشون نمی شن !!

اینو بدونید که شیطون کم کم آدم رو از راه به در میکنه .اول وسوسه میکنه اگه موفق شد کارش راحت تر میشه و کار آدم سخت تر قدم به قدم مثل دانه و  دام اگه کسی حواسشو جمع نکنه اصلا متو جه سقوط خودش نمی شه و آخرش ....

 


85/1/10::: 4:23 ع
نظر()