سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمتی نیست جز به همراه عصمت . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :24
کل بازدید :233695
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/1/10
1:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

می دونید فرق ما آدما با مگسا چیه ؟

خب فرق که زیاده اما ...

یه فرق اینه که ما آدما یه جفت چشم داریم و مگسا بیشتر از پونصد جفت چشم دارن به همین خاطر ما آدما فقط جلوی خودمون رو می بینیم اما مگسا می تونن حتی پشت سر خودشون رو هم ببینن و با دیدن هر حرکتی خودشون رو برای فرار آماده کنن چشم مگس

یه فرق دیگه اینه که ما آدما چیزی رو که می بینیم می تونیم به دیگران هم نشون بدیم یعنی عکس بگیریم و اون عکس رو در اینترنت به میلیونها انسان نشون بدیم اما مگسا نمی تونن .شاید اگر مگسها هم می تونستن عکس بگیرن زاویه عکساشون با عکسای ما خیلی فرق می کرد که فقط یه زاویه رو نشون می دیم.مثل بعضی از مطبوعاتی های ما که فقط از یه زاویه به یه موضوع نگاه می کنن و ترجیح می دن برای القای مطلبشون فقط همون یه زاویه رو بزرگ کنن و به مردم ارائه کنن.توجه عکاسان به یک سوژه

ببخشید صحبت سر فرق آدم و مگس بود.

یه فرق دیگه آدما با مگسا اینه که هیچ کس از مگس سوال نمی کنه ،اما هر کسی می تونه از ما آدما سوال کنه.حالا کار نداریم که ما جواب نمی دیم  و دوست داریم که فقط سوال کنیم و جواب دادن رو به روابط عمومیها ارجاع بدیم اما به هر حال ما مسئولیم .سوال کردن آسونه یا سخت؟

(از یکی سوال کردم که این عکسی که گرفتی فقط یه سمت موضوع رو نشون می ده می شه بگی سمتای دیگه چه شکلیه؟ گفت: زحمت این کار با خودتون تشریف ببرید ببینید.من که وظیفه ندارم همه چیز رو نشون بدم .مگه من چی از صدا و سیما و آخوندا کم دارم که چیزی رو که صلاح می دونن میگن و همه حرفی رو نمی زنن ؟منم از این زاویه که دوست دارم عکس می گیرم و نشون می دم شما اگه می خوای سمتای دیگه رو ببینی آزادی برو ببین.هر سوالی هم داری از روابط عمومی بپرس تا جوابت رو بده من که مسئول نیستم.)

 

البته مستحضرید که برخی از ما آدما یه شباهتهایی هم با مگسا داریم  .


88/8/30::: 12:21 ص
نظر()