سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را در جاهایى که موجب بدگمانى است نهاد ، آن را که گمان بد بدو برد سرزنش مکناد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :24
کل بازدید :233672
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/1/10
12:21 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.
من کنت مولاه فعلی مولاه
غدیر عید بزرگ خداست چرا که  خدا در این روز آخرین پیام خویش را به آخرین پیامبرش می رساند تا با چیدن آخرین و بالاترین قطعه هرم دین بنای آنرا کامل ونعمتش را بر بندگانش تمام کند در این صحرای سوزان که عده ای از پیامبر پیشتر رفته و عده ای عقب مانده اند خاتم رسل همه را به بیعت وهمراهی با علی می خواند که اگر بر این بیعت بمانند امت اسلام هرگز دچار ضعف و زبونی نخواهد شد .
 عید ولایت  عید الله الاکبر است چون خدا سر چشمه جوشان کوثر را در این روز بر بندگانش جاری می کند که تا قیامت تشنگان معرفت پروردگار و حقیقت بندگی را سیراب وحیات معنوی جامعه انسانی را تأمین و تضمین می کند غدیر تنها یک آبگیر ساده نیست دریایی از انسانهایی است که شاهد عظیم ترین مراسم نصب و معارفه و بیعت بودند .هر چند این دریا شایسته  گوهری چون علی  نبود زیرا با رفتن پیامبر امواج فتنه که از هوای ریاست برخواسته بود و گردابهای سیاسی  ناشی از جهالت هواداران  و نفاق سردمداران  بنای نوپای اسلام را آسیب دیده کرد .
غدیر به نخ کشیدن دانه های رنگ رنگ قبایل ونژادهای مختلف بود که همه در یک صراط مستقیم بر محور حبل الله به سوی خدا حرکت کنند و دست در دست بیعت با ولی خدا به جهاد با دشمن خدا بپردازند  افسوس که این ریسمان گشوده و دانه ها متفرق شدند.
نصب علی تابش خورشید ولایت بر زمین عبادات بود که اجزای بی روح و پراکنده دین بودند اما  با تابش نور ولایت زنده و با نشاط و مقبول درگاه خداوند گردیدند .که اگر اعتقادبه سرپرستی علی بر دین و دنیا نباشد نه دین جان دارد نه دیندار دین.
اما لطف خدا دریغ ندارد و علی همچنان امیر است اگر چه عده ای او را نشناختند و از اطاعتش سرپیچیدند اما صرافان گوهر شناس ایرانی ولایتش را پذیرفتند و تلاش کرده ومی کنند تا زمینه سازان تشکیل حکومت فرزندش مهدی باشند کلام علی که از زبان شاگردارن مکتب علوی شنیده می شود همچنان روشنگر راه ماست و فرزندان علی جانشینانی که همچون او از سوی خدا و از زبان پیامبرش معرفی شده اند تنها افراد شایسته رهبری بشریت به سوی سعادت هستند.و ما که در این نقطه از زمین و زمان قرارداریم قطره ای از دریای افرادی هستیم که باید در این روز بار دیگر با علی بیعت کنیم واین ولایت و سرپرستی را به او و فرزندان و شیعیانش تبریک بگوییم.

عید غدیر بر همه شیعیان مولا علی علیه السلام  مبارک


88/9/15::: 12:47 ص
نظر()