سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به مردم خوش گمان گردد، دوستی آنان رابه دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :20
کل بازدید :233919
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/1/30
3:47 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

مسلمانان چرا شب دفن شد صدیقه کبری

چرا گم شد نشان قبر آن انسیه حوراء

هنوز از رحلت ختم رسل نگذشته ایامی

نگین خاتم پیغمبران بشکست واویلا

قبر بی نشان فاطمه نشانه مظلومیت اهل بیت و حقانیت شیعه است

اکنون می توان فهمید که چرا فاطمه به علی وصیت کرد که او را شبانه به خاک بسپارد و به کسی خبر ندهد

فاطمه خوب می دانست که زمانی خواهد آمد که کسی از ظلم رفته بر او خبری نداشته باشد و همه خبرهای واقعی تکذیب شود و همه اکاذیب حقیقت مسلم انگاشته شود.

دفن شبانه به جای خود اما چرا وصیت کرد که علی او را شبانه غسل دهد و شبانه کفن کند مگر چیزی بود که باید در تاریکی شب بر علی هم مخفی می ماند ؟


86/3/8::: 10:4 ص
نظر()
  
  

شهادت مولای متقیان امیرا لمومنین علی علیه اسلام بر همه شیعیان و دوستان آنحضرت تسلیت باد

در بیـت خـدا شـیر خـدا را کشـتند                    داماد نبی امام مارا کشتند

یارب چه گنه داشت که در وقت سحر                آیینه روشن دعا را کشتند

 

امشب درو دیواار کوفه داد می زد            محراب ومنبر از جگر فریاد می زد

امشب علی بافرق تا ابرو شکسته          می کرد یاد همسر پهلو شکسته

امشب حکایت از یزید و ملک ری بود         صحبت زقران خواندن بالای نی بود

امشب سخن از هر دری میگفت مولا       از پاره پاره پیکری میگفت مولا

امشب اجل در کوفه فتح باب می کرد       برباب شهر علم دق الباب می کرد

 

برخلق جهان محرم راز است علی          نامش به لب اهل نیاز است علی

در مسجد کوفه چون شهیدش کردند       گفتند مگر اهل نماز است علی

 


85/7/22::: 3:19 ع
نظر()
  
  

حضرت آیت الله حاج سید مهدی یثربی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه 8مهرماه به دیدارمعبود شتافت.

آیت الله حاج سید مهدی یثربی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان در سال 1302 هجری شمسی در کاشان دیده به جهان گشود وپس از گذراندن مقدمات واخذ درجه اجتهاد ضمن سکونت در کاشان ، با تدریس در حوزه های علمیه این شهر با بنیانگذاری فعالیتهای عام المنفعه منشأ خدمات بسیاری برای مردم بود.تاسیس چند مدرسه علمیه و تربیت طلاب وروحانیون  شایسته از این جمله فعالیتهاست
آیت الله یثربی علاوه برنمایندگی حضرت امام خمینی (ره ) ، طی سه دوره نمایندگی مردم استان اصفهان درمجلس خبرگان رهبری را به عهده داشت که شامگاه 8 مهرماه در بیمارستان پارس تهران به سوی معبود شتافت.
بیت آیت الله یثربی با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی وارادتمندان این عالم ربانی ، اعلام کرد : مراسم تشیع روز دوشنبه 8 رمضان المبارک ساعت 13:30 از بیت معظم له به طرف گلزارشهدا ، دارالسلام کاشان برگزار خواهد شد مجلس بزرگداشتی نیز از ساعت 19:30 در مسجد جامع حبیب ابن موسی کاشان برگزار خواهد شد.
گفنتی است به مناسبت ارتحال این عالم ربانی ، فرمانداری کاشان از روز 9 مهر ماه به مدت 3 روز در شهرستان کاشان عزای عمومی اعلام کرد.
حقیر به عنوان یکی از طلابی که شش سال افتخار تحصیل در حوزه های علمیه ولی عصر قمصر و آیت الله یثربی کاشان که زیر نظر ایشان اداره می شد رادارم این مصیبت را به حضرت  بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب و بیت معظم له ومردم شریف کاشان خصوصا طلاب حوزه علمیه تسلیت می گویم

 

 


85/7/10::: 2:1 ع
نظر()
  
  

سلام دوستان  ایام غم و عزای اهلبیت داره به پایان می رسه !

نمی دونم تونستیم به وظیفه نوکری خودمون تو این ایام درست عمل کنیم یا نه؟ از طرفی روزهای شادی باستانی ما بود واز طرفی هم سالگرد رحلت و شهادت بهترین بندگان خدا که خیلی دوستشون داریم و براشون خون که هیچ  جون هم میدیم . خدا کنه که همیشه بدادمون برسن !خصوصا روزی که هر کسی دنبال رهبر خودش میره بعضیا به بهشت بعضیا به جهنم !!

می دونید چطور یه عده ای خیلی راحت راه بهشت رو گم میکنن و با عجله به سوی جهنم میرن ؟تعدادشون هم کم نیست. گاهی دوستای نزدیک ما این بلا به سرشون  میاد و این برای آدم خیلی دردناکه که ببینه دوست عزیزش داره بدبخت میشه خداکنه شما که دارید این مطلب رو می خونید جزء اون کسانی باشید که با هر سختی شده راه بهشت رو طی میکنن و روز قیامت شرمنده مولای خودشون نمی شن !!

اینو بدونید که شیطون کم کم آدم رو از راه به در میکنه .اول وسوسه میکنه اگه موفق شد کارش راحت تر میشه و کار آدم سخت تر قدم به قدم مثل دانه و  دام اگه کسی حواسشو جمع نکنه اصلا متو جه سقوط خودش نمی شه و آخرش ....

 


85/1/10::: 4:23 ع
نظر()
  
  
پرواز بی باز گشت بیش از صد تن از عزیزان نظامی و اصحاب رسانه را به محضر امام زمان و مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می گویم
84/9/16::: 9:11 ص
نظر()
  
  
مدتی در این حوالی نبودم ماه مبارک رمضان مهمان مردم خوب  روستای دهک از توابع ارسنجان بودم که به این وسیله از محبتهای انها تشکر می کنم قصد داشتم مطلبی در مورد عید فطر و اختلافی که هر ساله بوجود می اید بنویسم ولی فکر می کنم وقت آن گذشته باشد پس تا فرصتی دیگر خدا نگهدار
84/8/23::: 7:50 ص
نظر()