سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :24
کل بازدید :233673
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/1/10
12:54 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

 

سوال: دراین فکرم که چه کسی نامحرم مذاکرات ایران با اروپا و آمریکا در بحث هسته ای است؟

جواب م ا: حسین شریعتمداری

صادق مصلحی: خندیدم مثل خیلی ها ولی مطمئنم خانواده شهدای هسته ای نمی خندند به این جوک. و کسانی که حرف مذاکره کننده ارشد آمریکایی رو جدی گرفته باشند.

م ا: این جوک نیست. اعتقادم اینه که خطری که حسین شریعتمداری ها برای این ملت و مملکت داره عمرا امثال نتانیاهو نمی تونند داشته باشند. ضمنا نمی شه خواست یک ملت را فدای انتظارات یک اقلیت کرد.

 

صادق مصلحی: سلام خوب است که به این سوالات پاسخ داده شود.

1- حالا که حسین شریعتمداری نامحرم است چه کسی محرم مذاکرات است؟

2- با توجه به اینکه اقلیت ممکن است دچار خود اکثریت بینی شوند ملاک تشخیص اکثریت چیست؟

3- آیا ملاک درست بودن یک کارموافقت با نظر اکثریت است؟ ادامه مطلب...

92/11/3::: 9:28 ص
نظر()
  

 

م ا: حسین شریعتمداری می تواند بی آنکه به کسی پاسخ دهد تهمت بزند، آبرو ببرد، حقیقت را وارونه جلوه دهد، جاسوس بسازد و .... پس بحث عرضه نیست سنگها را بسته اند. 2- در مورد رابطه با آمریکا و نظرخواهی هم همان بحث گرانی و ننه جون کروبی است پس نیاز به توضیح بیشتر ندارد 3- در مورد لاک هم لازم است ابتدا شما از لاک حوزه و طلبگی خارج شوید و به میان مردم بیایید تا منظور عرایض بنده را بیشتر بفهمید.

1-گفتم: حسین شریعتمداری چه می تواند بکند که نباید از محتوای مذاکرات با خبر باشد؟گفتی: حسین شریعتمداری می تواند بی آنکه به کسی پاسخ دهد تهمت بزند، آبرو ببرد، حقیقت را وارونه جلوه دهد، جاسوس بسازد و...می گویم: وقتی همه چیز روشن باشد جایی برای تهمت زدن باقی نمی ماند.وقتی تیم مذاکره کننده حقیقت را به روشنی عرضه کنند جایی برای وارونه کردن آن نمی ماند. حسین شریعتمداری به هیچ کس پاسخگو نیست، نباشد. آیا مردم قدرت تشخیص اینکه حق چیست و باطل چیست را ندارند؟ اگر ندارند پس دموکراسی وخواسته اکثریت کشک. اگر دارند چه ترسی از روشن شدن حقیقت؟ ادامه مطلب...

  

 

م ا: من دیگر بیشتر از این بحث نمی کنم. فقط یک سوال دارم: آمریکا دشمن اسلام است؟!!!!!! شاید حدیثش تازه کشف شده و ما بی خبریم. حتما روسیه و چین کمونیست هم پناه اسلامند.

صادق مصلحی: مجبور به ادامه گفتگو نیستی عزیز. ببخش اگر خاطرت را آزرده کردم.و خاطر دیگر دوستانی که قبل از تو با آنها گفتگوی ناتمام داشتم. اما نمی دانم چرا دوستانم از بحث با من پرهیز می کنند؟ آیا ادب را رعایت نمی کنم؟ یا سخنم نشان از لجاجت دارد؟ چرا طرفداران گفتگوی تمدنها حوصله گفتگو با دوستان خود را هم ندارند؟

بعید می دانم معتقد به دوستی آمریکا با ایران و ایرانی باشی ادامه مطلب...

  

 

م ا: نمی خواستم ادامه دهم ولی در مورد آمریکا چند نکته را یادآور شوم: 1- مطمئنی تنها کشوری که به کشورهای مسلمان حمله می کند آمریکاست؟ شما رها کردن مردم مظلوم افغانستان از شر یک دولت دینی رادیکال (طالبان) و یا مردم عراق از دست جنایات صدام (خصوصا در حق شیعیان)را حمله می نامید ولی کشتار مردم مسلمان چچن توسط روسها را به یاد نمی آورید و یا اشغال و کشتار مریم افغانستان توسط روسیه سابق (شوروی) 2- واقعا تنها کشوری که سلاح به مسلمانان می دهد آمریکاست؟ پس مردم معترض سوریه با سلاحهای کدام کشور کشته می شوند؟ یا سامانه S200 و S300 را کدام کشور به ایران و سوریه می فروشد؟ 3- آمریکا از کودتا حمایت کرد و بایستی پاسخگو هم باشد. ولی پشت پرده کشورهای دیگر نبودند؟ از این که بگذریم چرا چند دهه به عقبتر بر نمی گردی؟ تنها کشوری که مجلس یک کشور را به توپ بست کدام کشور بود؟ و ... 4- اگر بحث دفاع از دین و دینداری و اسلام هم باشد دشمن دین آمریکاییها نیستند. تا آنجا که بنده به یاد دارم کمونیستها و توده ایهای ایران دین را افیون ملتها می دانستند و تبلیغات وسیعی علیه دین و خدا می کردند نه آمریکا که جمعیت کثیری از مسلملنان را در خود دارد. اینها را به عنوان نمونه گفتم تا شاید شما کمی بیشتر فکر کنید و چشم و گوش بسته سخنان حضرت تلویزیون (ع) را بازگو نکنی. قطع رابطه با آمریکا دلایل عقلی و منطقی ندارد ولی ...

صادق مصلحی:

1-       ولی من دوست دارم این بحث ادامه پیدا کند. چرا که من خیلی چیزها رو نمی دونم نمی فهمم و دوست دارم برام حل بشه. شاید باور نکنی ادامه مطلب...

  

شنیده ها و دیده ها حاکی از اینست که عده ای در اوج ذوق زدگی به سجده افتاده و التماس می کنند که ببخشید غلط کردیم

نشریات این عده هم با توهم اینکه «همه چی آرومه من چقدر خوشحالم» هی تیتر می زنند که« قهر با کدخدا، دوست و برادر بزرگتر ابدی نیست». بابا و پسرای بابا هم روی مبل لم داده و منتظرن که سفر به خانه کدخدا بر وفق مراد می  گذره یا نه؟

کدخدا هم گفته که حرفی نداره نوکر جدیدی داشته باشه به شرطی که صد بار بگه غلط کردم و دیگه برا کسی شاخ وشونه نکشه  تا اجازه بدم به جمع نوچگان من وارد بشه.

اما کدخدا دیگه سوار بر اسب نیست پاهای تاول زده قبیله ولایت هم پینه بسته و حالا می تونه تا سوریه و لبنان هم پیاده بره
 کری خوانی های جان کری هم دیگر اثری ندارد

با لبه ظریف چاقوی دیپلماسی هم نمی توان دیوار بلند حائل را خراب کرد

و همچنان آمریکا برای ما شیطان بزرگ است هر چند برای عده ای برادر بزرگتر و دوست و کدخدا باشه

 


92/7/2::: 10:27 ص
نظر()