سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص راستگو با راستگویی خود، سه چیز را بهدست می آورد : اعتماد، دوستی و شکوه [در دل ها] . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :19
کل بازدید :233968
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/1
6:9 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

 

م ا: من دیگر بیشتر از این بحث نمی کنم. فقط یک سوال دارم: آمریکا دشمن اسلام است؟!!!!!! شاید حدیثش تازه کشف شده و ما بی خبریم. حتما روسیه و چین کمونیست هم پناه اسلامند.

صادق مصلحی: مجبور به ادامه گفتگو نیستی عزیز. ببخش اگر خاطرت را آزرده کردم.و خاطر دیگر دوستانی که قبل از تو با آنها گفتگوی ناتمام داشتم. اما نمی دانم چرا دوستانم از بحث با من پرهیز می کنند؟ آیا ادب را رعایت نمی کنم؟ یا سخنم نشان از لجاجت دارد؟ چرا طرفداران گفتگوی تمدنها حوصله گفتگو با دوستان خود را هم ندارند؟

بعید می دانم معتقد به دوستی آمریکا با ایران و ایرانی باشی اما به نظر می رسد حاضر به دشمنی با آن هم نباشی. گمان می کنم ترجیح می دهی آمریکا را با چین و روسیه برابر کنیم. و همانطور که با آنها داد و ستد داریم با آمریکا و اروپا و احتمالا اسرائیل هم رابطه داشته باشیم. بعضیها خسته شده اند از شعار دادن. خسته شده اند از جنگ. خسته شده اند از تقابل حق و باطل. اصلا بعضی ها دیگر حق و باطلی نمی شناسند.می گویند: این حرفها مال بیست و پنج سال پیش بود که صدام حمله کرده بود. الان که کسی به ما حمله نکرده چرا ما به آنها حمله کنیم؟ سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند.به نظرم این گروه ترجیح می دهند که قوانین کشور برگرفته از قوانین اروپا باشد. اسلام فقط در خانه دین کاملی باشد. سیاست را باید به اهلش سپرد و اقتصاد را به اهلش و...

پیامبر و ائمه هم مربوط به چهارده قرن پیش هستند و اصلا چه کسی گفته که معصوم هستند و باید از آنها اطاعت کرد؟ قران هم که سخن پیامبر است نه خدا و متناسب با جامعه زمان خودش بوده. همین خواندنش هم زیادی است چه رسد به عمل کردن به آن. امام زمان هم(اگر باشد) خواست بیاید قدمش بروی چشم اما ما منتظر نمی نشینیم تا او سوار بر اسب سفید با شمشیر بیاید و جهان را گلستان کند ما کار خودمان را می کنیم و گل می کاریم تا جهان را گلستان کنیم.نمی دانم دوست قدیمی من هم همین عقیده را دارد یا نه ولی دعا می کنم که خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

من هم دیگر هیچ نمی گویم فقط می گویم در حال حاضر تنها کشوری که به کشورهای اسلامی حمله می کند یا سلاح می دهد تا مسلمانان همدیگر را بکشند آمریکاست نه چین و روسیه تنها کشوری که هواپیمای مسافری ما را زد آمریکا بود تنها کشوری که از کودتا در ایران حمایت کرد آمریکا بود تنها کشوری که از همه دنیا جاسوسی می کند و به هیچ کس هم جواب گو نیست آمریکاست و تنها کشوری که از بمب اتم بر علیه مردم استفاده کرده آمریکاست و تنها کشوری که در کشورهای اسلامی بدنبال مصونیت قضایی است آمریکاست و تنها کشوری که ....بس است یا بگویم. اگر نگویی همه اینها دروغ است یا همه اینها مال گذشته است و بر گذشته ها صلوات.