سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که در ستودن او افراط کرد ، و آنچه در دل داشت به زبان نیاورد فرمود : ] من کمتر از آنم که بر زبان آرى و برتر از آنم که در دل دارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :101
بازدید دیروز :44
کل بازدید :234546
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/17
6:51 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

بالاتر از سیاهی

 

در عملیات بیت المقدس در عرض یک هفته پنج بارمحل استقرار تیپ ولی عصر عجل الله تعالی فرجه  را عوض کردند خسته شده بودیم لب به اعتراض گشودیم ورفتیم سراغ حسن باقری گفتیم : امکانات نداریم .دیگر به هیچ وجه از محل فعلی تکان نمی خوریم هر چه می خواهد بشود مگر بالاتر از سیاهی هم رنگی هست .

گفت : بله هست !بالاتر از سیاهی سرخی خون شهید است که روی زمین ریخته می شود آب سرد روی بدنم ریخته باشند ،بدنم شروع کرد  به لرزیدن سعی کردم چیز د یگری بگویم گفتم : امکانات نیست !ما قوه محرکه می خواهیم او با همان لحن گفت : قوه محرکه


 

شما خون شهید است. بعد هم کمی امید واری داد واز موقعیت در جنگ حرف زد. از آن لحظه هر وقت یاد حرفهای حسن باقری می افتم بدنم سرد سردمی شود انگار مثل آن لحظه آب سرد روی بدنم ریخته اند.                                                      


 


84/6/12::: 11:14 ع
نظر()