سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را از کسی پنهان بدارد یا برآن به عنوان پاداش مزد گیرد، هرگز آن دانش به وی سودی نرساند . [امام سجّاد علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :63
کل بازدید :234166
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/7
7:18 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

حضرت آیت الله حاج سید مهدی یثربی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه 8مهرماه به دیدارمعبود شتافت.

آیت الله حاج سید مهدی یثربی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان در سال 1302 هجری شمسی در کاشان دیده به جهان گشود وپس از گذراندن مقدمات واخذ درجه اجتهاد ضمن سکونت در کاشان ، با تدریس در حوزه های علمیه این شهر با بنیانگذاری فعالیتهای عام المنفعه منشأ خدمات بسیاری برای مردم بود.تاسیس چند مدرسه علمیه و تربیت طلاب وروحانیون  شایسته از این جمله فعالیتهاست
آیت الله یثربی علاوه برنمایندگی حضرت امام خمینی (ره ) ، طی سه دوره نمایندگی مردم استان اصفهان درمجلس خبرگان رهبری را به عهده داشت که شامگاه 8 مهرماه در بیمارستان پارس تهران به سوی معبود شتافت.
بیت آیت الله یثربی با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی وارادتمندان این عالم ربانی ، اعلام کرد : مراسم تشیع روز دوشنبه 8 رمضان المبارک ساعت 13:30 از بیت معظم له به طرف گلزارشهدا ، دارالسلام کاشان برگزار خواهد شد مجلس بزرگداشتی نیز از ساعت 19:30 در مسجد جامع حبیب ابن موسی کاشان برگزار خواهد شد.
گفنتی است به مناسبت ارتحال این عالم ربانی ، فرمانداری کاشان از روز 9 مهر ماه به مدت 3 روز در شهرستان کاشان عزای عمومی اعلام کرد.
حقیر به عنوان یکی از طلابی که شش سال افتخار تحصیل در حوزه های علمیه ولی عصر قمصر و آیت الله یثربی کاشان که زیر نظر ایشان اداره می شد رادارم این مصیبت را به حضرت  بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب و بیت معظم له ومردم شریف کاشان خصوصا طلاب حوزه علمیه تسلیت می گویم

 

 


85/7/10::: 2:1 ع
نظر()