سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :12
کل بازدید :234595
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/20
4:29 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.
 

سلام 

بالابودن امار جستجوی کلمات سکسی در ایران اگر صحت داشته باشه چند دلیل عمده داره

اولا در کشورهای غربی و غیر اسلامی که نیازی به جستجو در اینترنت نیست چون اصل آن به وفور در کوچه وخیابان و مجلات و تلویزیون و ماهواره و کاباره ها و دانسینگها وجود داره پس اگر آمار جستجوی کلمات سکسی در کشورهای غربی صفر هم باشد جای تعجب نیست وبیانگر فضیلت آنها نیست.

اما در کشورها اسلامی مثل ایران و عربستان  علت ها ی دیگری وجود داره

وجود فیلترینگ که موجب می شه کاربر برای رسیدن به مطلب مورد نظر بارها از طرق مختلف و کلمات گوناگون جستجو کنه و در مراجعه مجدد هم  باید برای رسیدن به هدف تلاش تازه ای را شروع کنه که این باعث بالا رفتن آمار جستجوی کلمات سکسی می شه. شاید اگر فیلتر گذاری بر اینترنت نبود آمار جستجوی این کلمات به یک دهم می رسید.البته این سخن به معنی نفی فیلترینگ نیست چون قطعا زیاد بودن جستجو بسیار بهتر از زیاد بودن دسترسی به مطالب مستهجنه .

علت دیگر ،کثرت عوامل تحریک در جامعه ایران نسبت به دیگرکشورهای اسلامی (عربی) است. در ایران به خاطر بی توجهی به مساله حجاب و رشد حضور زنان در سطح جامعه خصوصا با لباسهای مبتذل و آرایشهای غلیظ و از طرفی دیگر ممنوعیت روابط و عدم دسترسی به ازدواج آسان وبر آورده نشدن نیازهای مشروع جنسی فساد رشد کرده  در حالیکه در کشورهای عربی زنان هنوز اجازه ورود در بسیاری از عرصه ها را ندارن و فرهنگ مرد سالاری حاکمه طبیعتا کمتر در جامعه شاهد حضور زنان هستند و اگر امکان ازدواج نباشد باب الذرایع را فتح کرده اند

جمعیت زیاد کشور ما نسبت به سایر کشورهای اسلامی هم میتواند دلیلی بر کثرت جستجوی این واژگان باشد

هرچند که اصل این آمار با توجه به سایر کلمات جستجو شده که مثبت هستند آنقدر که به نظر می رسد نگران کننده نیست  


86/2/2::: 1:40 ص
نظر()