سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :46
کل بازدید :234075
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/6
2:30 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.
 
جرم من نصب عکس احمدی‌نژاد روی موتورم بود

هر بار با شمارش استخوانهای شکسته‌اش به مرور مزایای آزادی‌ای می‌پردازد که طرفداران یکی از نامزدهای ریاست جمهوری با شعار آزادی بر روی بدنش به یادگار گذاشتند.
حسین شمسیان که فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاههای تهران است، بعد از گذشت 20 روز تازه از مراقبت های ویژه خارج شده و به سختی تکلم می‌کند، اولین خواسته اش هم این است فرزندش را که تازه دوسالش شده و طرفداران آزادی او را از حضور در جشن تولدش محروم کردند! ببیند.
از او درباره چگونگی مجروح شدنش می‌پرسم که بریده بریده می‌گوید:«برای حضور در جمع حامیان دکتر احمدی نژاد عازم مصلای تهران شدم. بعد از پایان مراسم و زمانی که دوستداران آقای احمدی نژاد خیابان های اطراف مصلا را ترک کرده بودند در بزرگراه مدرس متوجه شدم که بنزین موتورم تمام شده است. به آرامی موتور را گوشه ای پارک کردم و کنار آن ایستادم تا بنزین تهیه کنم. بر روی موتور پرچم ایران و تصویر دکتر احمدی‌نژاد نصب بود. در این میان متوجه شدم تعدادی ماشین که پوستر آقای موسوی بر روی آنها نصب شده بود در حال حرکت به سمت من هستند و در یک لحظه یکی از آن ماشین ها با ضربه شدید مرا نقش زمین کرد و یک ماشین دیگر هم از روی پای راستم گذشت. بعد هم تعدادی از آنها از ماشین پیاده شده و به سمت من آمدند. تنها چیزی که بعد از آن فهمیدم مشت و لگدی بود که بر سر و صورتم می خورد و دیگر هیچ نفهمیدم.»
یکی از بستگانش نیز به توضیح اتفاقات بعد از این حادثه می پردازد: «بعد از ضرب و شتم شدید حسین چند ساعتی بدنش همینطور در کنار خیابان می‌ماند تا اینکه اورژانس در آن ترافیک شدید او را به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌کند. به دلیل وخامت حال او را به بیمارستان آتیه منتقل کردیم و در ICU بستری شد. بعد از چند روز دو عمل بر پای راستش که از چند نقطه دارای شکستگی شدید شده بود انجام شد، مقداری که حال او بهتر شده بود اما دوباره زخم هایش عفونت کرد و به دستور پزشک در بیمارستان شهریار بستری و دوباره عمل جراحی بر پایش انجام شد.»
بعد از حسین می‌پرسم که مسئول این حادثه را چه کسانی می دانی که می گوید: «من از کسی شکایتی ندارم اما سؤال من از آقایان این است که آیا نصب پرچم جمهوری اسلامی و فردی که دوست داری رئیس جمهورت شود بر وسیله شخصی آن هم در زمان قانونی تبلیغات، جرم است؟ من فقط متأسفم از اینکه این خشونت‌ها توسط کسانی انجام می‌شود که دم از آزادی عقیده و قانونگرایی می‌زنند.»از او سؤالی هم درباره اغتشاشات اخیر می‌پرسم که پرسشم را با سؤالی پاسخ می‌دهد: «آیا از کسانی که اینچنین آشکارا یک نفر را بدون هیچ گناهی و فقط به این خاطر که مخالف نظر آنها حرف می‌زند با ماشین زیر گرفته و بعد به قصد کشت می‌زنند توقع داری که جان و مال مردم برایشان محترم باشد؟! اینها نه قانون را قبول دارند و نه به حقوق مردم پایبندند.»
و بعد ادامه می دهد: «ملت ایران همیشه در تمام مراحل پیروز بودند، هستند و خواهند بود و با اینگونه دسیسه‌های دشمنان اسلام از اهداف والای خود که همانا ادامه دادن راه امام خمینی (ره) و شهدا و پیروی از خط ولایت است، عقب نشینی نخواهند کرد.»حسین سخنان خود را اینگونه پایان می دهد: «خبر موفقیت دکتر احمدی نژاد در انتخابات و اقبال مردم به ایشان دردهای جورواجور مرا کاهش داد و از شما می‌خواهم که پیام تبریک مرا به ایشان برسانید و امیدوارم بتوانم با بهبودی ام نذرهایی را که برای پیروزی او کرده بودم ادا کنم.»

88/4/10::: 2:3 ع
نظر()