سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :35
کل بازدید :234328
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/10
10:31 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.

بعد ازپیامبران در طول تاریخ چه اتفاقی می افتاد که از دینشان جز نام برجا نمی ماند؟

بعد از موسی چه کسانی حاکم بر سرنوشت بنی اسرائیل شدند وچرا قران اینقدر بنی اسرائیل را سرزنش می کند ؟آیا یهودیان در طول تاریخ (زمان موسی و عیسی و صدر اسلام والان) پیرو موسی بوده اند؟

بعد از سلیمان مردم با آن قدرت فوق بشری چه کردند و چه کسی را به جانشینی او انتخاب کردند؟آیا آصف که بعضی از علم کتاب را داشت جانشین سلیمان شد؟

حواریون عیسی چگونه عیسی را همراهی کردند؟و آیا دین مسیح همین دینی است که مسیحیان جهان دارند ؟آیا عیسی خدا یا پسر خدا بود و مردم را به  عبادت خود دعوت کرده بود ؟قطعا نه .پس چرا در کل جهان مسیحی موحد نمی توان پیدا کرد؟

اگر از کسانی که خود را پیرو موسی می دانند سوال کنی خواهند گفت دین موسی همین یهودیتی است که ما داریم و بنی اسرائیل دین موسی را درست حفظ کردند و به ما رساندند.

اگر از مسیحیان سوال کنی خواهند گفت که عیسی همانیست که ما می گوییم و دین مسیح به طور کامل به ما رسیده است و حواریون یاران وفادار و پیامبران عیسی بودند.

بعد از پیامبر اسلام چه اتفاقی افتاد ؟اگر از اهل سنت سوال کنی خواهند گفت که دین اسلام همانی است که ما داریم و صحابه پیامبر رضی الله عنهم به راه او وفادار ماندند و اسلام را آنطور که بود به ما رساندند وکسی شایسته تر از ابوبکر برای خلافت نبود وهمه به خلافت او رضایت داشتند حتی علی که بعد از شش ماه بیعت کرد راستی اگر علی شایسته تر بود چرا دست به شمشیر نبرد و مردم را به راه راست هدایت نکرد؟

اما واقعیت چیز دیگریست

بنی اسرائیل در حیات موسی گوساله پرست شدند  واز جانشین او هارون اطاعت نکردند و هارون هم دست به شمشیر نبرد و بعد از وفات او هم از وصی او یوشع بن نون را اطاعت نکردند و بر اساس شورا خود حکومتی تاسیس کردند که تا سالها بر بنی اسرائیل حکومت می کرد و قطعا کشتن پیامبران جزو کارهای آنان بود.

جانشین سلیمان آصف نبود بلکه رحبعام دشمن تبعید شده سلیمان به قدرت رسید وحکومت قدرت مند آل داود تجزیه شد

بعد از عیسی حواریون و مومنین در سختی قرار گرفتند و پولس سالها بعد خود را رسول عیسی خواند وبا کمک دولت روم مسیحیت پولس رشد کرد و قدرت یافت و حواریون منقرض شدند

بعد از پیامبر اسلام چه شد ؟ این اختلاف از کجا ناشی شد ؟آیا معاویه که علی را لعن می کرد خلیفه بود یاعلی که به جنگ معاویه می رفت؟کدام امیر المومنین بودند ؟

 

 


  
  
<      1   2