سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستت، برادر تنی توست، حال آن که هر برادرِ تنی تو، دوستت نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :42
بازدید دیروز :70
کل بازدید :234247
تعداد کل یاداشته ها : 133
103/2/8
3:9 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق مصلحی[38]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

خون شهید محمد حسین مصلحی وادقانی را منافقانی بر زمین ریختند که ایرانی بودند و فارسی زبان و ظاهرا مسلمان. نظام آخوندی و سپاه و حوزه های علمیه را دشمن درجه یک خود می دانستند و با دشمنان نظام دوستی محکم داشته و دارند. اجازه نخواهم داد دوباره منافقانی که خود با نظام و اسلام دشمنی دارند با نام دفاع از دموکراسی خون این شهید را پایمال کنند.
 

سلام 

بالابودن امار جستجوی کلمات سکسی در ایران اگر صحت داشته باشه چند دلیل عمده داره

اولا در کشورهای غربی و غیر اسلامی که نیازی به جستجو در اینترنت نیست چون اصل آن به وفور در کوچه وخیابان و مجلات و تلویزیون و ماهواره و کاباره ها و دانسینگها وجود داره پس اگر آمار جستجوی کلمات سکسی در کشورهای غربی صفر هم باشد جای تعجب نیست وبیانگر فضیلت آنها نیست.

اما در کشورها اسلامی مثل ایران و عربستان  علت ها ی دیگری وجود داره

وجود فیلترینگ که موجب می شه کاربر برای رسیدن به مطلب مورد نظر بارها از طرق مختلف و کلمات گوناگون جستجو کنه و در مراجعه مجدد هم  باید برای رسیدن به هدف تلاش تازه ای را شروع کنه که این باعث بالا رفتن آمار جستجوی کلمات سکسی می شه. شاید اگر فیلتر گذاری بر اینترنت نبود آمار جستجوی این کلمات به یک دهم می رسید.البته این سخن به معنی نفی فیلترینگ نیست چون قطعا زیاد بودن جستجو بسیار بهتر از زیاد بودن دسترسی به مطالب مستهجنه .

علت دیگر ،کثرت عوامل تحریک در جامعه ایران نسبت به دیگرکشورهای اسلامی (عربی) است. در ایران به خاطر بی توجهی به مساله حجاب و رشد حضور زنان در سطح جامعه خصوصا با لباسهای مبتذل و آرایشهای غلیظ و از طرفی دیگر ممنوعیت روابط و عدم دسترسی به ازدواج آسان وبر آورده نشدن نیازهای مشروع جنسی فساد رشد کرده  در حالیکه در کشورهای عربی زنان هنوز اجازه ورود در بسیاری از عرصه ها را ندارن و فرهنگ مرد سالاری حاکمه طبیعتا کمتر در جامعه شاهد حضور زنان هستند و اگر امکان ازدواج نباشد باب الذرایع را فتح کرده اند

جمعیت زیاد کشور ما نسبت به سایر کشورهای اسلامی هم میتواند دلیلی بر کثرت جستجوی این واژگان باشد

هرچند که اصل این آمار با توجه به سایر کلمات جستجو شده که مثبت هستند آنقدر که به نظر می رسد نگران کننده نیست  


86/2/2::: 1:40 ص
نظر()
  
  

اینم چند عکس دیگه

 

 

 

 

 

 


85/10/11::: 11:54 ص
نظر()
  
  

بعداز سالها برف کوچه های  روستا را پر کرد و کوچه های آشتی برفی درست شد کوهها سفید پوش شد و دلهای کشاورزان شاد اما از کودکانی که آدم برفی درست کنند خبری نیست !!


85/10/5::: 11:43 ص
نظر()
  
  

سلام دوستان

اگه مدتیه می بینید ازم خبری  نیست به خاطر اینه که سرگرم سایت کلوب دات کام شدم احساس کردم اونجا به من بیشتر نیازه سایت پر کاربریه و سوالات و شبهات زیادی مطرح می شه که اگه بی جواب بمونه به هیچ وجه خوب نیست از شما هم دعوت می کنم سری به  این سایت بزنید البته در کنارنشانی این سایت یه نشانی از مراکز پاسخگویی حوزه هم  می ذارم که اگه سوالی پیش اومد  وجواب نداشتید حتما از اگاهان بپرسید که دچار شک نشوید

http://www.porsojoo.com/fa/taxonomy/term/188

http://www.porsojoo.com/fa/centers

http://www.cloob.com/club.php?id=31065#&postlist&

http://www.cloob.com/browse.php?id=402616#Scene_1

http://www.andisheqom.com/

 

http://www.shiasearch.ir/


85/7/8::: 11:26 ص
نظر()
  
  

باشنیدن خبر دستور رئیس جمهور به تربیت بدنی برای اختصاص فضای مناسبی برای خانمها در ورزشگاهها به یاد ده دوازده سال پیش افتادم که سید مهدی شجاعی ظنزهای رزیتا خاتون را در مجله نیستان منتشر می کرد یکی ازاین طنزهای زیبا گزارش دیدار رزیتا خاتون از جمع زنان فوتبالیست هست.

این نوشته هر چندممکن است  تناسبی با حال و هوای کنونی جامعه ما نداشته باشد وقدری دیر به وبلاگ سپرده شده باشد  ، اما خواندن آن خالی از لطف نیست .

رزیتا خاتون هفته گذشته در جمع زنان فوتبالیست تهران حضور یافت و مورد استقبال پر شور آنان قرار گرفت .

این دیدار که قرار بود بدون اطلاع قبلی و به طور ناگهانی در ساعت چهار بعد از ظهر روز سه شنبه انجام شود علیرغم چشم انتظاری خبرنگاران بی اطلاع ،با یک ساعت تاخیر انجام شد .

رزیتا خاتون ،ضمن قیچی کردن توپ فوتبال و کلنگ زدن به زمین چمن محوطه اظهار داشت :

یکی از نگرانیهای من ،همیشه این بود که در جامعه ما فقط پسران و مردان توسط فوتبال سر کار گذاشته شده و مشغول گردیده اند و این بی شک یک تبعیض نابخشودنی نسبت به دختران و جامعه زنان محسوب می شد

ایشان افزود :

البته تلاشهای خود جوشی مثل حفظ شجره نامه فوتبالیستها و تزیین اتاق و دفتر و کلاسور با تصویر قهرمانان فوتبال از سوی برخی از دختران و زنان کشورمان صورت گرفته که این مقدار به هیچ وجه نیاز ما را بر آورده نمی کند .

رزیتا خاتون اضافه کرد :

ما باید به سمتی حرکت کنیم که همه دختران دبیرستانی در سراسر کشور به هیچ چیز جز فوتبال و فوتبالیستها فکر نکنند  .

رزیتا خاتون خاطر نشان ساخت : ما به جوانانی احتیاج داریم که الگوهایشان فوتبالیستها و هنر پیشه ها باشند تنها دراین صورت است که می توانیم به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم .

ایشان همچنین تلاش صدا و سیما و مطبوعات را در دامن زدن به تب فوتبال مورد ستایش قرار داد و اعلام کرد :

با روند رشد و توسعه در بخش فوتبال ما در آینده ای نزدیک می توانیم بی نیازی خودمان را از علم و دانش و معرفت و کمال به همه دنیا اعلام کنیم و این مشت محکمی خواهد بود به دهان یاوه گویانی که بیش از این ملت ایران را به دلیل داشتن علم وهنر و اخلاق وآزادگی و چیزهای ناقابلی از این دست مورد تمجید قرار می دادند.

رزیتا خاتون که در جمع پر شور دختران و زنان فوتبالیست سخن می گفت اظهار داشت فوتبال بازی کردن کار خوبی است ولی آنچه بیشتر مورد نظر ماست تماشای فوتبال و در راس همه امورقرار دادن آن است.

ایشان پیروزی اخیر بازیکنان ایرانی را فتح المبین خواند و خاطر نشان ساخت میدان مبارزه ما با استکبار جهانی در حال حاضر همین زمین فوتبال است و در این عرصه است که ما می توانیم پشت آمریکای جهانخوار را به خاک بمالیم .

و اضافه کرد

درست در زمانی که آمریکا مشغول سرگرم کرد ن ما و بقیه ملتها به وسیله فوتبال می گردد ما می توانیم از این غفلت استفاده کرده و مشت محکمی به دهانش بکوبیم .

ایشان تاکید کرد این چند میلیاردی که بواسطه مسابقات نصیب آمریکا می شود در حقیقت پول خون آمریکاست که توسط ملتهای تحت ستم پرداخت می شود و آمریکا با این پولها گور خود را تنگ تر می کند .

رزیتا خاتون ضمن درخواست مذاکره مستقیم با آمریکا اظهار داشت ما باید در روابطمان با آمریکا تجدید نظر کنیم .آمریکای فعلی  غیر از آمریکای گذشته است که اصلا مسابقه فوتبالی  برای ملتها برگزار نمی کرد. رزیتا خاتون پیروزیهای دشمن شکن فوتبال در عرصه های اخیر را مورد تبریک و ستایش قرار داد و افزود

من به همه جوانان کشور توصیه میکنم که قرهای خود را در اندام و به خصوص ناحیه کمر ذخیره کنند و مراقب خشک شدن آن باشند و مؤکدا از هدر دادن آن در محافل و مجالس پرهیز نمایند تا در پیروزیهای آتی بتوانند قرهای بالقوه را در خیابانها به نحو احسن به فعلیت برسانند .

توصیه های من به پسرانی که طالب مصافحه با دختران فامیل و در و همسایه هستند این است که تا مسابقات جام جهانی دست نگه دارند و به هنگام انجام مسابقات دلی از عزا در بیاورند .

برای رسیدن به این  مقصود پیشنهاد من این است که فرصتها را تا پایان هر بازی از دست ندهند چه بسا که بازی به باخت منجر شود و بهانه ای برای انجام این مهم پدید نیاید .

رزیتا خاتون در تایید و تفسیر پیشنهاد خود خاطر نشان ساخت :

پس بهتر این است که به هنگام انجام مسابقات تلویزیونها را در کوچه و خیابان نصب کنند و افراد مورد مصافحه را از قبل در مکانهای مناسب تعبیه نمایند . دراین صورت برای انجام وظیفه و ادای دین ،نیازی به پیروزی قطعی نیست .

پس از هر پاسکاری خوب ،هر شوت مناسب و هر حرکت بجا  ، می توان بخشی از این رسالت را به انجام رساند

در پایان مسابقه ،در صورت پیروزی یا حتی تساوی تکلیف روشن است و جوانان عزیز بهتر از هر کس می دانند چگونه شادمانی خود را بروز دهند

اما در صورت باخت پیشنهاد من اینست که همه حضار و تماشاگران به نحوی به تسلای یکدیگر مشغول شوند . یکی از راهها این استکه سر بر شانه یکدیگر بگذارند وزار زار گریه کنند .

در پایان این مراسم چند لوح سپاس و تقدیر و یادبود به طرف رزیتا خاتون پرتاب  گردید وایشان با یک هد سریع وبه موقع این هدایا را نصیب خود ساخت و حریف را در کنج دروازه انفرادی میخکوب کرد .


85/2/18::: 8:39 ص
نظر()
  
  

بنام خدا

معمولانوشته های وبلاگی کوتاهه اما گاهی نمیشه کوتاه نوشت پس بسپرید به هیستوری و بعد مطالعه کنید اما حتما مطالعه کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید

یکی از کسانی که از مسیحیت به اسلام گرویده و مدارج علمی بالایی در اسلام ومسیحیت دارد  می گفت اگر می خواهید لذت قران خواندن را درک کنید روزی دو صفحه کتاب مقدس بخوانید وبعد  دو آیه قران. مقایسه ایندو شما را مبهوت قداست و زیبایی کلام خدا خواهد کرد

یکی از مواردی که بین قران و کتاب مقدس فرق میگذارد معرفی انبیای الهی است

در اسلام پیامبران در مقام  دریافت و ابلاغ وحی و عمل معصومند و عصیان و گناه در آنها راه ندارد علاوه بر اینکه به خاطر داشتن صفات برتر اخلاقی و انسانی وبه خاطرنهایت  بندگیشان  خدا آنان را به این مقام منصوب کرده و از گنجینه دانش خود بهرمند نموده است   اما در یهود و مسیحیت پیامبران فقط در دریافت وحی معصومند و در عمل امکا ن صدور هر گناهی حتی کفر ازآنها وجود دارد. برای ما که در فرهنگ اسلامی رشد یافته ایم قداست پیامبران اصلی مسلم است و از شنیدن هر گونه زشتی که به آنان نسبت داده شود شگفت زده و ناراحت می شویم

 اگر در کتاب مقدس که شامل تورات و اناجیل و کتابهای مورد اعتماد مسیحیان و یهودیان است فقط عصمت را از پیامبران نفی کرده بودند خود مایه تاسف  بود چه رسد به اینکه افعال و صفات زشتی را به آنان نسبت دهند که برای  افراد عادی زشت و خجالت آور است

  در زیرمختصرا  به مقایسه قداست پیامبران از نظر قران و کتاب مقدس می پردازم اما به خاطر شرم از بیان زشتیهای منسوب به پیامبران فقط نشانی  آنها ذکر می کنم

1-در مورد زنان حضرت سلیمان(هزار زن ) و کفر او رجوع کنید به کتاب اول پادشاهان باب یازدهم

اما در قران از سلیمان چنین وصف شده است « برای او نزد ما مقامی ارجمند و سرانجامی نیک است » ص40 « ما سلیمان را به داود بخشیدیم. چه بنده خوبی! چرا که بسیاربه سوی خدا بازگشت میکرد (و به یاد خدا بود) »  ص 30  همچنین قران  از آیه 15 تا 44 سوره نمل سخنان حضرت سلیمان مبنی بر شکر نعمتهای خدا و اظهار بندگی را بیان کرده است آیات  30 تا 40 سوره ص نیز بیانگر فضایل حضرت سلیمان است همچنین آیات78و 79 سوره انبیاء

2-در مورد زنای داوود و طراحی قتل اوریا مراجعه کنید به ساموئل دوم باب 11

اما در  قران آمده  « وما ازجانب خود فضیلتی بزرگ به داود بخشیدیم  (به  کوهها وپرندگان گفتیم ) ای کوهها وپرندگان  همصدا با او به ذکر خدا مشغول شوید و آهن را برایش نرم کردیم » سبأ 10« بنده ما داود را به یاد آر که بسیار قدرتمند بود و  بسیار به سوی خدا باز می گشت  » ص 17 همچنین د رآیات زیر نیز نام حضرت داود با احترام برده شده است - بقره 251- انعام 84 - نساء163 - اسراء 55 - انبیاء89 و 78 - ص از 22 تا 26

3-درمورد فریبکاری  ودروغ گویی یعقوب رجوع کنید به سفر پیدایش باب 27

اما در قران حضرت یعقوب وپدرانش را اینگونه ستوده اند« بندگان من ابراهیم و اسحاق و یعقوب را به یاد آر که دستانی (قدرتمند ) وچشمانی (بینا) بودند » ص45« یعقوب از جانب ما صاحب علم شده بود اما اکثر مردم نمی دانند  »یوسف 68 «ما به ابراهیم اسحاق ویعقوب را بخشیدیم وهمه از بندگان شایسته خدا بودند » انبیا 72 دراین آیات نیز می توانیداوصاف سلیمان را ببینید  انعام  84  - مریم 49

4-در مورد شراب خوردن لوط و زنا با دو دختر خود در حال مستی  مراجعه کنید به سفر پیدایش باب 19آیه 30 

 اما قرآن لوط را اینگونه ستوده است«قوم لوط گفتند لوط و پیروانش را از دیار خود بیرون کنید چرا که آنها مردمانی هستند که می خواهند پاک باشند » 56نمل –در آیات زیر نیز می توانید سر گذشت حضرت لوط واوصاف نیک او را  ببینید  شعراء 161تا 175 - عنکبوت 26  -  هود 76تا 83 -  حجر 61تا 77

5-در مورد ترس و بی غیرتی اسحاق مراجعه کنید به سفر پیدایش باب 26آیه 7

6-در مورد ترس و بی غیرتی ابراهیم مراجعه کنید به سفر پیدایش باب 12 آیه 11 تا آخردر این بخش ابراهیم در سفر به مصر از ترس جان، همسر زیبای خود  ساره  را به عنوان خواهر خود  معرفی می کند وبه این ترتیب  فرعون مصر ساره را به خانه می برد وچون به بلایا گرفتارمی شود ابراهیم را سرزنش می کند که چرا نگفتی ساره همسر توست ومارا به گرفتاری مبتلا کردی بیا دست همسرت را بگیر و برو

اینها بخشی از موارد توهین امیز در مورد انبیای الهی است اما قرآن علاوه برتأکید بر  عصمت آنان پیامبران را با اوصاف صالحین یعنی بندگان شایسته خدا بسیار ستوده است  برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید

 


84/10/25::: 2:30 ع
نظر()
  
  

 

فرا رسیدن عید سعید قربان بر همه مسلمانان مبارک

خواب زندگی

  دریا طوفانی است .قایقهای زیادی روی موجهای دریا بالا و پایین می روند برخی واژگون وشکسته می شوند غریقهایی پاره های چوب را چسبیده اند و کمک میخواهند  صدای ضجه کسانی که درحال غرق شدن هستند در صدای امواج خروشان دریا گم می شود برخی از ترس غرق شدن خود کشی می کنند عده ای برای سبک شدن قایق همراهان خود را به دریا می اندازند .

عجیب است عده زیادی در قایقهایی که روی موجها بالا و پایین می روند به خواب رفته اند گویی قایق برایشان گهواره وصدای امواج لالاییشان است جمعی نیز سرگرم محاسبه ارتفاع امواج و سرعت طوفانند ودر مورد رابطه خشکی ودریا بحث می کنند .  وقتی قایق این دوگروه می شکند  شروع به فریاد و دست وپا زدن می کنند و به فکر نجات می افتند .

تعدادی نیز هراسان اما امید وار به سوی ساحل نجات پارو میزنند اولئک هم المفلحون.

النَاسُ نِیَامٌ إذَا مَاتوُا اِنتَبَهوُا

مردم خوابند وقتی مرگشان فرا رسد بیدار می شوند


84/10/20::: 11:15 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3   4      >